|
Post by Koalani on Apr 19, 2021 21:20:55 GMT 2
Armageddon alkaa uudelleen, vapaamuurarit on nousemassa ylös...
|
|
|
Post by Koalani on Apr 26, 2021 12:49:27 GMT 2
Nyt on Armageddon on lopullisesti ohi!
|
|
|
Post by Koalani on Jul 2, 2021 1:25:28 GMT 2
Nyt me ollaan käymässä läpi Jälki-Armagedonia ja suoritetaan uusi puhdistus tietokenttien tasolla. Sielussamme on negatiivisia ja tuhoavia taajuuksia, jotka on kaiverrettu tietokenttiin ja joita puhdistetaan parhaillaan. Tämä tulee viemään koko kesän.
Ei ole enää punaisia, neffiksia tai pimeitä avaruusolentoja.
|
|
|
Post by Koalani on Jul 31, 2021 19:55:46 GMT 2
Nyt ovat Tietokentät 78% puhdistettu.
|
|
|
Post by Koalani on Aug 8, 2021 21:36:25 GMT 2
Ja nyt se puhdistus on ohi!
|
|
|
Post by Koalani on Sept 24, 2021 20:42:03 GMT 2
Vapaamuurarit ovat rikkoneet esteensa ja Armageddon on alkanut uudelleen...
|
|
|
Post by talvikki on Sept 25, 2021 19:22:03 GMT 2
Olinkin huolissani siitä, että tässä käy näin :/ Tunsin kyllä parin viimeisen päivän aikana jotain pimeää, joten tämä selittää sen. Onko turvallista olla yhteydessä suhun? Mulla voisi olla vihjeitä tähän tilanteeseen liittyen...
|
|
|
Post by Koalani on Sept 26, 2021 19:10:13 GMT 2
Kyllä se on turvallista. Ne oli rikkoneet esteen usea päivä enne kuin mä kirjoitin tän, eli sun tunne oli oikea. Mulla oli nelipäiväinen päänsärky, enkä pystynyt työskentelemään tietokoneen ääressä.
Mutta nyt Tyhjiö (The Void) on rikki. Kaikki tähän asti rikottu sisältyi siihen. Se oli Pedon merkki. Covid-Void.
|
|
|
Post by talvikki on Sept 27, 2021 18:50:32 GMT 2
Mahtavaa! Hienoa saada noin hyviä uutisia. Mä taas olen ollut koko viime viikon kipeänä, ja olen yhä edelleen sairas. Jotain hyvää on silti tapahtunut, pystyn vihdoin rukoilemaan jonkin verran ja pelko on helpottanut. Voin luultavasti rikkoa sopimuksia jälleen. Lähetän viestin, kunhan olen saanut sen soluihin liittyvän rikottua.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 27, 2021 19:16:57 GMT 2
Hyvä kuulla! Mä taas olen ollut kipeä koko kesän, olin kaksi kuukautta vilustunut ja 4 kuukautta mul oli -ja yhä on- lihastulehdus jaloissa, enkä pysty kävelemään. Syypää on vapaamuurarien lähettämä myrkky, joka loi toksiineja mun vartaloon. Niitä oli 65% ja nyt mä oon saanut niitä alas 35%:een. Niitä pitää saada 20%:n alle.
|
|
|
Post by talvikki on Sept 29, 2021 22:25:05 GMT 2
Voi harmi! Muistelinkin siitä olleen puhetta joskus... Viime parin päivän aikana on ollut taas vähän hankalampaa, mutta kyllä mä selviän. Sain kumottua niitä soluihin liittyviä sopimuksia, en tiedä auttoiko se ja onko niistä nyt turvallista lähettää tietoa. Koin helpotusta tietenkin jälkeenpäin.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 30, 2021 21:09:47 GMT 2
No, mutta ainakin nyt mä tiedän, mitä tehdä ratkaistakseni ongelman.
Hyvä.
Me ollaan löydetty lisää hyvin tärkeitä juttuja, mutta Pedon merkissä ja koronaviruksessa on lisää...
|
|
|
Post by Koalani on Oct 5, 2021 22:52:47 GMT 2
Viimeinen paholaisen parallelli on Lucifer, hän on huipulla. Nyt hän hyökkää suoraan. Eilisen taistelun jälkeen hän on menettänyt 12% voimastaan.
|
|
|
Post by Koalani on Oct 9, 2021 22:16:13 GMT 2
Lucifer on mennyt Valoon. On vielä yksi Samael jäljellä, mikäli me tiedetään.
|
|
|
Post by Koalani on Oct 26, 2021 2:04:09 GMT 2
Tyhjyyttä (The Void) ympäröi Ei-olemassaolo (Non-Existence), joka veti energiaa kaikesta Tyhjyyden sisällä olevasta. Nyt Ei-olemassaolo on rikki, mutta se on korvattu Super-ei-olemassaololla. Illuminatin verilinja on rikottu.
|
|