|
Post by Koalani on Feb 18, 2019 17:14:00 GMT 2
|
|
|
Post by Koalani on Nov 3, 2019 22:02:11 GMT 2
|
|
|
Post by talvikki on Aug 28, 2020 18:07:14 GMT 2
Meidän kissa, Luke, on hauska persoona. Se on innokas, utelias ja aika älykäskin! Kun Luke haluaa jotain ruokaa tai tekemistä, se katsoo pitkään silmiin ja maukuu, kunnes jotain tapahtuu. Ulos menemistäkin se vaatii pitkään. Ainoa huono juttu on se, että Luke haluaa metsästää ja ottaa lintuja kiinni. Luke ei halua olla sylissä, mutta paijata sitä saa laittamalla otsan otsaa vasten tai poski poskea vasten. Se tykkää musiikista ja makaa lattialla selällään (!) silmät kiinni, jos joku soittaa pianoa. Välillä Luke tekee kepposia hyppäämällä jalkaa vasten tai puremalla jalasta, kun sillä on tylsää! Mutta ilkeä Luke ei ole koskaan ollut.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 2, 2020 2:10:19 GMT 2
Hyvä juttu! Luke on varmaan ollut pianisti!
Mulla on ollut niin paljon kissoja, etten tietäisi, mistä aloittaa! Mutta kaikki on mielellään maannut selällään!
|
|
|
Post by talvikki on Sept 2, 2020 6:44:07 GMT 2
Niin ehkä onkin! Luke on kätevä käsistään (tai tassuistaan). Se ottaa omalla tassullaan herkkuja pussista, jos se saa tilaisuuden. Tai jos se löytää pienen pallon, se potkii sitä tassuillaan kuin jalkapalloa ja juoksee ympäri taloa kuin jalkapalloilija! Välillä nostaa tavaroitakin lattialta aika näppärästi. Luke oli pienenäkin niin fiksu, ettei sille voinut näyttää kissojen eläinvideoita. Kun orava tai hiiri poistui ruudulta, Luke kiersi etsimään sitä älypuhelimen tai TV:n takaa. Kun niitä ei löytynyt, se tajusi koko jutun olevan huijausta! Olen kuullut, että jos kissa makaa selällään maha ylöspäin, se kertoo syvästä luottamuksesta. Kissat eivät tee luonnossa sitä, sillä vatsa on niiden heikoin kohta. Täytyy siis olla iloinen, kun kissa tekee niin!
|
|
|
Post by Koalani on Sept 2, 2020 13:51:11 GMT 2
Ha ha, yksi mun kissoista, Walu, tekee noin palloilla! Viime kerralla kun mä kävin ruokittamassa kissoja torilla, se pelasi sillä tavalla ja turistit katteli ja otti filmasi!
Niin on, kissat tekee niin vain kotona tai jos olen niden luona.
|
|
|
Post by Koalani on Aug 8, 2022 20:42:32 GMT 2
Fiksu kissa!
Food, but make it fancy | BilliSpeaks
Intermittent Noise | BilliSpeaks
|
|
|
Post by Koalani on Aug 14, 2022 20:52:22 GMT 2
Does Billi Use All Of Her Buttons? | BilliSpeaks