|
Post by Koalani on Mar 11, 2017 21:44:41 GMT 2
BIRTH TRAUMA. Stop the Prenatal Child Abuse!
|
|
|
Post by Koalani on Mar 11, 2017 21:47:40 GMT 2
Brainwashing Children, Child Mind Control, School of Shock
|
|
|
Post by Koalani on Mar 11, 2017 21:52:57 GMT 2
A Prison By Any Other Name (SCHOOL BRAINWASHING SYSTEM, BEHAVIOR CONTROL
|
|
|
Post by talvikki on Aug 22, 2020 12:35:12 GMT 2
Olen kuullut aikaisemminkin tuosta koulusta, josta puhuttiin tuossa toisessa videossa. On kamalaa ja outoa, että jotkut suostuvat työskentelemään siellä ja tukemaan tuollaista paikkaa! Pahempaa on minun mielestäni, miten vanhemmat eivät pysty ymmärtämään vammaisuutta tai kehityshäiriöitä, vaan haluavat saada lapsestaan "normaalin". Eikä itsetuhoisetkaan ihmiset satuta itseään kiusatakseen muita, vaan siksi, koska heidän olonsa on huono. Siinä ei ole mitään järkeä, että ongelmista rangaistaan aiheuttamalla lisää kipua ja ongelmia. Itsekin olin koulussa, jossa tottelemattomuutta ei hyväksytty. Koulussa oli pitkä lista sääntöjä, ja vaikka niiden toteutumista ei valvottu kunnolla, lasten ja nuorten odotettiin käyttäytyvän samalla tavalla. Opettajani hermostuivat siitä, kun tunneilla oleminen ahdisti minua tai jos en muusta syystä pitänyt joukossa pysymistä tarpeellisena. Minun oli välillä lähdettävä kotiin kesken koulupäivän, vaikka se ei ollut sallittua, niin ikävää siellä oli. Anteeksi pitkä viesti! Ajattelin, että ihmisten on tultava tietoiseksi tästä asiasta. Edit: korjasin kirjoitusvirheen
|
|
|
Post by Koalani on Aug 22, 2020 20:20:29 GMT 2
Kyllä pitkät viestit ovat tervetulleita, kuten sinäkin!
Tämmmöisten koulujen henkilökunta on itse aivopestu tai ne on alieneita, siksi tilannetta sallitaan ja hyväksytään. Lasten vanhemmat myös...
Harmi, et eka video on poistettu, se oli kans hyvin mielenkiintoinen.
|
|
|
Post by talvikki on Aug 24, 2020 19:49:50 GMT 2
Kyllä varmaan välillä tavallisia (valoisia) ihmisiä päätyy vahingossa sellaisiin paikkoihin töihin, tosin he kai lähtevät sieltä nopeasti ja varoittavat muita. Sama juttu vanhempien kanssa, jos ei ole muita kouluja lähellä, kuten kävi meidän perheen tapauksessa. He ovat sitten tosi neuvottomia! Luulen, että jos viihtyy tuollaisessa työpaikassa, täytyy olla jotenkin kiero, samoin jos laittaa lapsensa sinne ja on sitä mieltä, että se on muka hyväksi...
|
|
|
Post by Koalani on Aug 24, 2020 22:11:18 GMT 2
Niin on.
|
|