|
Post by Koalani on Mar 31, 2018 16:06:19 GMT 2
|
|
|
Post by Koalani on Oct 6, 2018 19:07:10 GMT 2
Who Are The Reptilians: Episode 1: Why Did Atlantis Fall?
Tämä tapahtui siis ennen sotaa Kreikkaa vastaan.
|
|
|
Post by Koalani on Nov 22, 2018 21:48:29 GMT 2
Tämä henkilö on siis vapaapurrari, eli paljon siitä, mitä se sanoo on propagandaa, mutta kannattaa kuunnella sitä, sillä kaikesta löytyy hyödyllistä tietoa.
Manly Hall - Atlantis and the Gods of Antiquity
|
|
|
Post by Koalani on Mar 16, 2019 22:55:26 GMT 2
New Atlantis Documentary 2019 Has the Biggest Ancient Mystery Finally Been Solved
|
|
|
Post by Koalani on Jul 5, 2020 1:39:23 GMT 2
Tämän on oltava alkuperäinen fyysinen Atlantis! Sillä astraalitasolla on monia muita, kokonaisia ulottuvuuksia. Ne muodostettiin intensiiveillä pimeillä toiminnoilla.
The Lost City of Atlantis - Hidden in Plain Sight? Lost Ancient Human Civilizations
|
|
|
Post by talvikki on Aug 24, 2020 20:14:12 GMT 2
Disneyllä on oma piirretty elokuva Atlantiksesta. Siinä joku arkeologi oli löytänyt kirjan, jossa oli salaista tietoa siitä, mitä kaupungille oli käynyt ja missä se sijaitsi. Sinne lähdettiin retkikunnan kanssa, Leviatan hyökkäsi sukellusveneen kimppuun myöhemmin ja osa onnistui pakenemaan. Atlantis löytyi jostain maan alta (aika outoa), ja sen asukkaat olivat samat kuin alun perin, eli olivat jollain tavalla hyvin pitkäikäisiä. Kaupunkia valaisi iso kristalli, jota ympäröivät entisten hallitsijoiden patsaat, ja jokaisella kansalaisella oli pieni kristallikoru kaulassa. Retkikunta yritti varastaa kristallin, mutta se ei onnistunut, vaan nämä onnistuivat saamaan läheisen tulivuoren purkautumaan. Kristallia käytettiin suojaamaan kaupunkia laavalta, joten se ja "hyvikset" pelastuivat. Elokuvalla oli myös jatko-osa, jossa Atlantis palautettiin lopuksi meren yläpuolelle. Tiedän, ettei Atlantis olisi voinut mitenkään selvitä tuhostaan, mutta idea kiehtoi minua, kun olin pieni. Siskokin piti elokuvasta ja on muistellut sitä jälkeenpäin.
|
|
|
Post by Koalani on Aug 24, 2020 22:17:13 GMT 2
Vai niin, en tiennyt. Voi olla, et tää tarina on tosi. Maan sisässähän aika toimii eri tavalla, se on kuin eri ulottuvuus. Mä kysyn oppaalta, onks se tosi. Aina kyn kysyn jostain Disneytarinasta, se on todellinen!
|
|
|
Post by talvikki on Aug 24, 2020 22:33:45 GMT 2
Kiintoisaa
|
|
|
Post by Koalani on Aug 25, 2020 1:27:57 GMT 2
Mä kysyin, se oli olemassa. Ja sanon oli, sillä se on nyt rikottu Armageddonissa, eli toivottavasti mennyt Valoon. Kaikki Atlantikset ovat nimittäin tulleet pimeiksi. Yhdessä niistä, joka rikottiin viime viikolla, ihmiset eivät enää olleet ihmisiä, vaan hermafrodiittisia biorobotteja. Hyfaistos teki niitä avaruusolentojen teknologian avulla.
|
|
|
Post by Koalani on Oct 26, 2020 22:28:00 GMT 2
Ancient Map Shows The Lost City of Atlantis is The Eye of The Sahara – Ancient Civilization
|
|
|
Post by Koalani on Jan 2, 2022 0:19:08 GMT 2
Kosmiset säteet, mytologiset olennot ja Melchidesek olivat pimeitä, mutta muuten hyvää infoa:
The Mad Scientists of Atlantis (Belial, Lords of Mars (Martians), Ritual DNA Magick & The AI God)
|
|