|
Post by Koalani on Nov 19, 2016 23:32:54 GMT 2
www.higherjourneys.com/wake-up-call-for-humanity/Niin kutsutut tähtilapset (Star Children) ovat valitettavasti pimeitä, he ovat tulleet tänne tekemään sopimuksia ihmisten kanssa ja sillä tavalla ne laittaa implantteja (ja varastaa sielunpalasia / energiaa).
|
|
|
Post by talvikki on Aug 25, 2020 16:32:19 GMT 2
Hui, epäilin olevani tähtilapsi! En tietenkään enää, mutta jossain vaiheessa. Uuden ajan lapsia kuvaillaan usein herkiksi ja hengellisiksi, minulla on näitä ominaisuuksia. Jossain kirjassa myös sanottiin, että "tähtilasten" ruumiinlämpö on tavallista matalampi, minun lämpötilani on vähän poikkeava. Sen voi kyllä aiheuttaa jokin muukin. En ole koskaan onneksi nähnyt unia avaruusolioista, paitsi ehkä kerran elämässäni, enkä myöskään muista planeetoista.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 4, 2020 21:22:27 GMT 2
No, munkin lämpötila on vähän matalampi, se johtuu kroonisesta väsymyksestä. Tähtilapsilla on joitain yhteisiä ominaisuuskia El-ien kanssam siksi sä ajattelit niin.
|
|
|
Post by talvikki on Sept 5, 2020 19:07:11 GMT 2
Joo, mun lämpötila oli matalampi jo pienenä. Se muuttui, kun jouduin käymään huonossa esikoulussa, jossa aikuiset ja lapset olivat aika ilkeitä. Tuli mieleen, että kuinka El-lapsen voi erottaa tähtilapsesta? Niillä on varmaan samojen ominaisuuksien lisäksi myös erojakin. Kiinnostaisi tietää, kuinka nämä voi erottaa toisistaan. Äiti on aina kuvaillut minua "valoisaksi", se voi tarkoittaa, että hän aistii valon määrän minusta. Se ei tarkoita, että hohdan tai loistan pimeässä, vaan se on joku luonteenpiirre, jota hän ei osaa selittää paremmin. Hän on kertonut myös, ettei minua voinut kovin helposti saada tekemään asioita, jotka epäilyttivät. Äiti sanoo, ettei uhkailu, lahjominen, kiristys tai muu suostuttelu ole koskaan toiminut, vaan asioita piti selittää tarpeeksi pitkään, ennen kuin suostuin! Tiesin myös jotenkuten, mitkä asiat ovat pimeitä. Niistä tuli sellainen uhkaava tunne, kuten velhoista ja muinaisen Egyptin jumalista. Minua kiinnosti myös hengellisyys vähän enemmän kuin lapsia yleensä. Toinen isoäitini on uskonnollinen ihminen ja antoi lahjaksi esim. lasten Raamattuja, joihin oli valittu tietyt lapsille sopivat tarinat. Muut lapset olisivat ehkä pitkästyneet, mutta minusta ne olivat hienoja! Ne ovat vieläkin tallella kirjahyllyssä.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 5, 2020 20:09:20 GMT 2
No, yksi ero on se, ettei me nähdä unta alieneista, eikä että kotimme olisi avaruudessa. Mainitsemasi piirteet ovat osa eroista, mutta ei aina, kun se riipppuu henkilöstä ja sen sopimuksista. Itse olin kapinnallinen ja halusin tehdä kaiken päinvastoin kuin muut ja jopa uhmasin yhteiskuntaa, mut loppujen lopuksi en tehnyt pimeitä asioita, koska en tykännyt niistä. Mä esim, maistoin alkoholia ja inhosin sitä, enkä koskaan enää juonut sitä. Ja yritin polttaa, mut pelkäsin tukahtuvani, enkä menny läpi... Sen sijaan, tiesin aina, mikä musiikki oli valoisaa tietämättä käsitettä, enkä sietänyt pimeää musiikkia. Sama juttu taiteen suhteen. Raamatusta en pitänyt, must ne tarinat olivat turhia, eikä johtanut meitä tuntemaan Jeesusta tai Jumalaa. Ja olin oikeassa, ainakin mun tapauksessa, sillä opi tuntemaan heidät pimeiden asioiden läpi.
|
|
|
Post by talvikki on Sept 5, 2020 20:47:46 GMT 2
Eli se, ettei pidä pimeistä asioista ja kapinointi yhteiskuntaa kohtaan voisi olla El-ihmisen piirre, kun tämä on vielä lapsi/nuori? Joo, kuulostaa järkevältä. Mä en myöskään ajatellut olevani avaruudesta, vaikka elämä muiden ihmisten keskuudessa tuntui vieraalta. Ajattelin korkeintaan syntyneeni väärään maahan (siis valtioon, ei ulottuvuuteen). Tiedän kyllä, että sopimukset voivat vaikuttaa. Luulisin kuitenkin joitain samankaltaisuuksia olevan El-ihmisten kesken verrattuna vaikka punaisiin tai tähtilapsiin. No, mulla oli jo alusta asti oma käsitys Jumalasta, joka ei ihan vastannut Raamattua. Mulle opetettiin, että Jumala rakastaa kaikkia, ja itsekin huomasin ison eron Vanhan ja Uuden testamentin välillä. Jumala näyttäytyy aika erilaisena niissä. Päättelin Jeesuksen olevan oikeassa, ja koska Vanha testamentti tapahtui ennen Jeesusta, en kiinnittänyt siihen huomiota. Mutta on kyllä muitakin tapoja tutustua Jumalaan! Itse vain tykkäsin lukea kirjoja ja mietin asioita itsekseni.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 6, 2020 1:40:39 GMT 2
Niin ovatkin. Joo, mustakin koko yhteiskunta ja sen normit tuntuivat vierailta. Mä ajattelin aina, et jos mä olisin saanut päättää maailman rakenteesta, se olisi täysin erilainen... Mä tiesin kuitenkin, ettei mikään maa olisi täydellinen mulle, koska kasvoin kansainvälisessä ympäristössä. Mä en valitettavasti saanut lapsena oikeita kirjoja. Mun aikana ei ollut internetiä, eivätkä metafyysiset kirjat olleet lasten ulottuvuudella siihen aikaan. Ja jätin koko Jumala-jutun sivuun, kunnes saisin todistuksia.
|
|
|
Post by talvikki on Sept 6, 2020 16:28:14 GMT 2
Lapsille on ehkä hankalaa kirjoittaa hengellisistä asioista. Haamu- ja hirviökirjoja on, muttei Jumalaan ja henkimaailmaan liittyviä (paitsi ne lasten Raamatut). Se on kyllä harmi. Tulevaisuudessa, kun ihmiset ovat tietoisempia oikeasta Jumalasta, sellaisia kirjoja alkaa varmasti ilmestyä.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 6, 2020 20:31:43 GMT 2
Valon kauden pitäisi tulla, muuten pimeys ei salli niiden ilmestyvän... Mä löysin oikeastaan 14-ikäisenä yhden kirjan, joka käsitteli jättiläisiä, mut en voinut oikein uskoa, että ne olisi elänyt ennen, kun missään muualla ei puhuttu sellaisesta...
|
|
|
Post by talvikki on Sept 6, 2020 21:15:11 GMT 2
Mä taas olin lukenut kaikenlaisesta yliluonnollisesta, muinaisista kulttuureista ja muista sellaisista asioista, olin niin utelias. Mulle kuitenkin opetettiin, ettei yliluonnollista ole eikä siihen pidä uskoa. Aihe oli kuitenkin jännittävä: mietin, voisiko se olla totta, vaikka siitä ei ole kunnon todisteita! Valitettavasti lakkasin myös luottamasta omaan intuitioon sen jälkeen, kun TV:ssä näkyi dokumentti lapsista, jotka näkevät henkiä tai ennustavat asioita. Ohjelman viesti oli, ettei sitä uskoa saa ylläpitää, koska se on mahdotonta. Se harmitti kovasti. Ehkä suurin asia, jonka olen oppinut viime aikoina, on liittynyt intuitioon. Nyt tiedän, että sitä ei tarvitse peitellä. Jos en olisi vain katsonut lapsena tuota ohjelmaa, oma intuitio voisi olla nyt vahvempi. En halunnut suututtaa vanhempia tai muita aikuisia, koska luulin olevani ilkeä lapsi. Pelkäsin kaikkien aikuisten ajattelevan samalla tavalla kuin ne, jotka tekivät dokumentin!
|
|
|
Post by Koalani on Sept 7, 2020 1:32:25 GMT 2
Munkin mummo sanoi mulle esim. ettei kirouksia ollut olemassa, vaikka se kertoi mulle satuja, joissa oli kirouksia, lohikäärmeitä ja kaikenlaisia yliluonnollisia juttuja.... Mun intuitio ei ole melkein koskaan toiminut kuin vasta viime vuosina, eikä yhtä hyvin kuin haluaisin...
|
|
|
Post by talvikki on Sept 7, 2020 11:11:04 GMT 2
Länsimaissa ei enää uskota kirouksiin. Sitä pidetään taikauskona... Mutta intuitio on olemassa, vaikka siihen ei uskottaisikaan. Jotkut psykologitkin ovat todistaneet sen. On tiettyjä persoonallisuustyyppejä, jotka tukeutuvat intuitioon. Ne ovat kylläkin harvinaisia ja sellaiset ihmiset joutuvat usein länsimaisessa yhteiskunnassa hankaluuksiin. Täällä Suomessakin on niin paljon väkeä, jotka ajattelevat "realistisesti", että piilotin oman intuition muilta. Oman käsityskyvyn mukaan reippaista, hauskoista ja auttavaisista lapsista pidettiin enemmän, samoin niistä, jotka tottelevat ja sopeutuvat aikuisten vaatimuksiin! Minusta se oli hullua, mutta myös harmitti ja suretti. Toivoin muiden huomaavan mut ja sen, miten hyvä kaveri olin toisille lapsille. Nyt kun jälkeenpäin ajattelen, se oli aika hassua!
|
|
|
Post by Koalani on Sept 8, 2020 16:55:40 GMT 2
Niin on... Sitä paitsi uskotaan, että jos kiroukset ja taika ovat todellisia, se johtuu vain siitä, että kyseessä oleva henkilö uskoo niihin, eli jos ei uskoisi, ne ei voisi vaikuttaa sitä. Tavallaan ne pistää syyllisyyden itse uhriin...
|
|
|
Post by talvikki on Sept 9, 2020 10:39:55 GMT 2
Niin ei saisi tehdä. Se on sama kuin syyttäisi uhria rikoksesta, jonka kohteeksi joutui. Sellaistakin tapahtuu joskus.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 9, 2020 14:28:10 GMT 2
Niiin, kuten raiskauksen tapauksessa...
|
|