|
Post by talvikki on Sept 16, 2020 23:33:40 GMT 2
Niin tietysti... mutta suurinta osaa maailman ihmisistä on jo onnistuttu manipuloimaan siten. Se on kauheaa! No joo, jotenkin musta tuntui siltä. Ne vertaistukijutut kuulostavat muutenkin vähän epämiellyttäviltä. Äiti on käynyt niissä tapaamisissa, joten olen kuullut, minkälaisia tyyppejä siellä on. Hän kertoi jostain nuoresta miehestä, jolla oli sama diagnoosi ja joka kävi kertomassa elämästään. Se oli kuulemma sanonut, että haluaisi olla tekemisissä mielellään sekularististen ihmisten kanssa, jotka eivät pidä hengellisyyttä tärkeänä! En pidä ajatuksesta, että joku pitää ystävyyden ehtona hengellisyyden puuttumista...
|
|
|
Post by Koalani on Sept 19, 2020 1:23:38 GMT 2
Niin onkin.... No, ihmiset pitävät ystävyyden ehtona vaikka mitä, omien kiinnostustensa mukaan. Ja jos on ateisti, on luonnollista, ettei tule hyvin toimeen kristityn kanssa.... Ateistin demoni tietää, ettei se tule vakuuttamaan kristittyä luopumaan uskostaan.
|
|
|
Post by talvikki on Sept 22, 2020 14:20:16 GMT 2
Niin, mutta ateistit silti pilkkaavat kristittyjä näiden selän takana. Erikoista, että juuri kristinuskoa pidetään "kaikista pahimpana". En ole kuullut ateistien haukkuvan muita uskontoja yhtä paljon! Milläköhän tavalla punaisten tietoisuus poikkeaa valoisien ihmisten tietoisuudesta? Tiedän jo, että siinä tapauksessa on materialistisempi eikä ole välttämättä paljoa myötätuntoa. Mietityttää kuitenkin, ovatko esim. aistit tai mielen toiminta erilaiset, jos DNA on "käännetty". Anteeksi, kun en ole käynyt foorumilla vähään aikaan! Olen ollut taas väsyneempi...
|
|
|
Post by Koalani on Sept 24, 2020 1:11:12 GMT 2
Kristillisyys on niiden mielestä kaikista pahin, koska se on osittain valoisaa, kun taas muut uskonnot ovat täysin pimeitä. Kyllä, punaiset aistii ja tajuu ainoastaan sen, mikä niiden demoni-opas haluaa. Niiden demoni voi esim. vääristää jotain, jotta ne loukkaantuisi, kun toisella ei ollutkaan semmoista tarkoitusta. Tai ne voi unohtaa heti jotain valoisaa ja tärkeää, esmi. semmoista, joka auttaisi niitä astumaan valoisalle tielle. Ei se haittaa, en mäkään kirjoita, kun mulla on päänsärky.
|
|
|
Post by talvikki on Sept 25, 2020 12:48:58 GMT 2
Joo...Tosin onhan kristityissäkin punaisia, ja pimeitä lahkoja. Tuon olen huomannut itsekin, kun olen ollut tekemisissä negatiivisten ihmisten kanssa. Osa heistä on loukkaantunut erikoisista asioista tai suuttunut tosissaan, jos sanoo yhdenkin väärän sanan... Sellaiset ihmiset eivät ole myöskään kovin herkkiä, kuten sanoit. Kun on itse herkempi ja joutuu kasvamaan ikävien ihmisten keskellä, seuraa monesti ongelmia. Ihmiset, jotka eivät ole herkkiä ja tiedä mitään sellaisesta (ja hengellisistä asioista...), pitävät sitä ärsyttävänä ominaisuutena ja toivovat toisen ihmisen käyttäytyvän "normaalisti"! Punaisten elämä ei kuulosta hyvältä, ainakaan mun mielestä, vaikka se ei haittaa heitä itseään. Silloin ei edes kunnolla ole vapaata tahtoa, jos niiden demonit kerran päättävät kaikesta.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 25, 2020 23:56:20 GMT 2
Joo, ja ne lahkot ovat hyvin pimeitä. Ne sisältää kuitenkin infoa, jota puuttuu tavallisesta kristinuskosta.
Ei niillä ookaan vapaata tahtoa, ne on demoninsa orjia.
|
|