|
Post by talvikki on Apr 11, 2021 20:18:38 GMT 2
Laitan tähän aiheeseen kysymyksiä hengellisistä asioista, joita on tullut mieleen. Myös muut lukijat voivat kirjoittaa omat kysymyksensä tänne.
Suomen kieli ja sen alkuperä Olen lukenut monta kertaa artikkelin, jossa kerrotaan maailman kielistä ja siitä, kuinka suuri osa niistä on pimeyden vaikutusta. Suomen kieli on yllättäen valoisampi kuin "samansukuisiset" kielet (unkari ja saame). Olivatko muinaiset suomalaiset siis valoisampia tai muuten lähempänä Jumalaa ja Elejä? Vai tuliko heistä valoisia myöhemmin ja kielikin puhdistui? Tieteellisten tutkijoiden mukaan suomi ja sen sukulaiskielet ovat peräisin vielä vanhemmasta kielestä, joka muistutti suomea hyvin paljon. Eli samalla sekin on vanha kieli. Alkuperäistä kieltä olisi puhuttu nykyisen Venäjän alueella, jossain Ural-vuorten lähellä. Kuinkahan suuri osa tästä teoriasta on totta? Monien suomalais-ugrilaisten kansojen kulttuureissa on mun mielestä pimeitä piirteitä, joten voi olla, että suomalaiset puhdistuivat jossain vaiheessa myöhemmin, ellei se alkuperäinen kansa ollut vähemmän pimeä. Vai olivatko suomalaiset itse se kansa?
|
|
|
Post by talvikki on Apr 11, 2021 20:24:50 GMT 2
Harrastukset ja ohjeet niihin: Jos ostaa esim. käsityöohjeen ja epäilee sen tekijän olevan pimeä, pitääkö ohjekin puhdistaa ennen sen noudattamista? Jos pitää, miten se käytännössä tapahtuu, pelkällä rukouksella vai rituaalilla?
Teknologia ja pelit: Kerroit joskus, että kaikki videopelit ovat pimeitä eli periaatteessa vaarallisia, sillä ne perustuvat avaruusolioiden teknologiaan. Voiko joku valoisa ihminen keksiä valoisan tavan tehdä niitä (ainakin teoriassa) vai onko koko asia itsessään pimeä?
|
|
|
Post by Koalani on Apr 12, 2021 21:58:15 GMT 2
Suomen kielestä:
On vaikea tietää varmuudella tästä, muta mun seuraavassa artikkelissa kieliohjelmoinnista tulee paljon infoa Suomesta ja sen alkuperästä. Ja se koskee myös kieltä. Mä en halua paljastaa sitä vielä, mut Suomella on ollut kirouksia päällä, joten suomalaiset ovat kärsineet enemmän kuin naapurikansat ja sillä tavalla Suomen karma on tasaantunut enemmän. Kaukaisessa menneisyydessä suomalaiset kieltäytyi olemasta orjia, ja se on myös plussa. Mitä saamea koskee, se tuli pimeämmäksi kuin suomi koska saamelaiset on aina harrastanut śamanismia, ja se on pimeää... Toisaalta suomessa on enemmän valoisia vokaaleja kuin saamessa, unkarissa tai virossa. Tai siis, valoisat vokaalit ovat yleisempiä.
Kaikki on puhdistettu Armageddonissa, eli nyt on turvallista pelata videopelejä, paitsi jos niissä tapetaan ihimisä... Kyllä voi valoisa henkilö kehittää valoisan videopelin. Ei tartte puhdistaa käsityöohjeita, vain pimeitä henkisiä esineitä.
|
|
|
Post by talvikki on Apr 12, 2021 22:33:50 GMT 2
Kiitos vastauksista! On hienoa saada näin hyvät vastaukset! No, voin odottaa seuraavaa artikkelia. Kieliin liittyvät jutut ovat niin kiinnostavia. Suomalaiset ovat kyllä kärsineet historian aikana kovasti ja joutuneet valloitetuiksi sekä ruotsalaisten että venäläisten toimesta...ja on ollut muutenkin kaikenlaista, kuten ryöstöretkiä, tauteja ja nälänhätää, vaikkei niistä paljoa puhutakaan. Sama juttu on ollut muiden suomalais-ugrilaisten kansojen kohdalla ja on vieläkin. Tällä hetkellä eniten hankaluuksia on kahdella Siperiassa elävällä kansalla, hanteilla ja manseilla, hekin ovat perinteisesti harrastaneet shamanismia. Niiden kotialueita tuhotaan ja öljyä pumpataan sieltä, ja sitä samaa öljyä myydään Suomessakin... Tuntuu kauhealta, että juuri täällä!!
On kiintoisaa, kun mainitsit orjuuden, sillä joku tutkijakin muistaakseni kehitti sellaisen teorian. Suomen kielen sana "orja" muistuttaa sanskritin kielen sanaa "arya" (tai "arjalainen"), ja se tutkija perusteli teoriansa sen avulla.
En ole erityisemmin pitänyt peleistä, joissa tapetaan. Omat suosikkipelit ovat nykyään maatilapelejä tai pelejä, joissa voi rakentaa tai sisustaa taloja. Sen sijaan tappamispelit ovat kaikista suosituimpia...erityisesti sotapelit ja muut aseisiin liittyvät. Nykyään tosin maatilapelit keräävät yhä enemmän faneja. Kielten opiskelua varten on omat pelit, olisikohan sellainen hyvä? Onneksi käsitöitä voi tehdä vapaasti!
|
|
|
Post by Koalani on Apr 13, 2021 1:22:56 GMT 2
Ole hyvä, lisää tulee sitten artikkelissa. Noi artikkelit kieliohjelmoinnista ovat mun suosikkeja, mä nautin suuresti kirjoittaessani niitä. Juuri pienistä kielistä, kuten baski, havaiji ja suomi on paljon hyötyä. Uskomatonta muuten, kuinka paljon piilotetusta totuudesta sijaitsee sanoissa!
Sen tutkijan teoria voi hyvinkin pitää paikkansa jossain vaiheessa historian mutkissa.
Kyllä kielipelit ovat varmaan hyvin mielenkiintoisia.
|
|
|
Post by talvikki on Apr 14, 2021 22:16:21 GMT 2
Kysymyksiä ruuasta: - Nykyään on kehitetty kasvisruokia, jotka näyttävät ja maistuvat lihalta, vaikka ne olisi tehty täysin kasviksista. Onko sellaisten syöminen turvallista, vai olisiko se sopimus vasta silloin, jos ruoka on oikeasti lihaa? - Onko hunaja sallittu eläinperäinen tuote?
|
|
|
Post by Koalani on Apr 15, 2021 14:52:27 GMT 2
Hunaja on valoisaa, mutta mitä tekolihaa koskee, se riippuu, onks se todella valmistettu kasviksista ja pelkistä kasviksista, vai onko siihen lisätty hypnotisointiaineksia ja onks se täysin luonnollista tai keinotekoista. Eli mä tarvitsen luultavasti merkkien nimiä.
|
|
|
Post by talvikki on Apr 15, 2021 19:27:31 GMT 2
Tässä ovat ne merkit, jotka muistan: - Beyond Burger, pakkausselosteen mukaan täysin kasvispohjainen. Siinä ei ole edes lisäaineita. - nyhtökaura, en muista yksittäistä merkkiä, mutta se on suomalainen keksintö - Muureke (kirjoitetaan kahdella "u":lla) ja muut Muu -kasvisruuat - myös HK ja Pouttu tekevät kasvisruokia, vaikka ne ovat ennen tuottaneet vain lihaa - Apetit
Pitää varmaan myös varoittaa yhdestä valmistajasta, joka olikin osa Nestleä. Piti kääntää paketti ympäri, jotta näkisi valmistajan merkin. Onneksi en sentään syönyt sitä! Nimi taisi olla Hälsans Kök, voin vielä tarkistaa nimen.
|
|
|
Post by Koalani on Apr 15, 2021 21:26:58 GMT 2
Mua nauratti lukiessani nimen Muu... Eli energia menee astraaliseen Mū:hun, johon Suomi kuului ennen vanhaan...
|
|
|
Post by talvikki on Apr 15, 2021 21:34:32 GMT 2
Voi ei, en tajunnut ajatella sitä niin! :/ Pelottavaa...
|
|
|
Post by Koalani on Apr 15, 2021 22:18:38 GMT 2
Me tarkistettiin. Kaikki merkit sisältää lihaa!
Niin, ja sana Mū ääntyy samalla tavalla kuin suomen muu. Me tarkistettiin sekin, vapaamuurarit ovat sen merkin takana, eli sana ei ole mikään sattuma. Ne haluu Suomen olevan heidän tai sitten orja.
|
|
|
Post by talvikki on Apr 15, 2021 23:20:09 GMT 2
Kummallista! Mistä voin nyt saada sopivaa ruokaa? Olen vielä sen verran väsynyt, että ruuan laittaminen alusta alkaen itse voi olla haastavaa...Mutta se on ainoa tapa, jolloin voi olla varma käytetyistä ainesosista. Lisäksi mun ruokahalu on muutenkin huono. Niin, ei se tietenkään ole mikään sattuma. Niillä vaikuttaa olevan yhteys täällä kaikkeen mahdolliseen.
|
|
|
Post by Koalani on Apr 15, 2021 23:49:04 GMT 2
Ehkä tuottajat ei tiedä sitä itse, voi olla, että vapaamuurarit lisää jollain tavalla lihaa rituaaleilla... Mulla on ihmevuokia, joissa voi laittaa ruokaa tosi helposti, eli ei tarvi istua edessä, eikä sekoittaa. Ne oli kyl kalliita, mut kannattaa hankkia niitä. Ne on Amwayn, mut löytyy varmaan muitakin merkkejä.
|
|
|
Post by Koalani on Apr 16, 2021 2:30:30 GMT 2
Mun uusi artikkeli on valmis ja pisteet 27, 29 ja 32 ovat Suomesta, tässä ne on: 27.Finland-infinity-Fin-fin-fin-nymph. Fin is end in French/Spanish. In Norwegian finne is both a Fin, a fish fin and the verb to find. So fish fins, infinity and the end are connected to Finland where there is something to find. Mū, 510,000 BC. Hyperborea lost Finland and Slavic countries to Mū in the war between them. Slavic peoples and Fins didn‘t want to adapt to Lemurian culture. Mū ‘s sorcerers cursed them to always be poor and have wars. Fins decided to leave Mū and asked Hyperborea to take them back. There was a new war and Hyperborea won. Then Lemurian sorcerers did a ritual to curse Finland to never really belong anywhere and to suffer for ever. Infinity ET's got in charge, since the word for ever was mentioned. In the ritual fish were sacrificed and their fins were burned to symbolize suffering. What was to be found in Finland was God‘s stolen astral sight. It had been imprisoned on Mount Olympus, but transfered to Finland in the latter part of the Armageddon. Finland was the end of the world, i.e. the known world and by extension the end of the Armageddon. Vuoiŋŋa-voima. The first word is spirit in Sami and the second one is force, power, in Finnish. Hyperborea, Finland, 450,000 BC. A group of 12 Sami and Finnish shamans gathered in order to figure out why their country had gone through so much suffering. Since their work was dark, they saw that Finland was the end of time, of the world. They failed to see that that world was dark and Finland would be its end. So they did a series of rituals to save the world. They thought it was Finland's task. They summoned God's spirit, asking it to protect their country and the world from ending. So God´s spirit was stolen. Part of their soul fragments detached themselves and joined God's stolen spirit, forming nymphs. Nymphs protected the dark world from ending. Lordi‘s song in the Eurovision Song Contest representing Finland in 2006 in Greece was a ritual to win the Armageddon, whose leading country was Greece. Indeed, not long after all this was discovered, the Armageddon ended. 29.Engastrimithos-gastir-mythos. (Εγγαστρίμυθος-γαστήρ-μύθος). In Greek engastrimythos means ventriloquist, gastir stomach and mythos legend. Pinocchio was in reality a puppet used by a ventriloquist. He wished to become a living legend, the greatest ever, instead of obeying to a comedian as a lifeless puppet. He became the Kalevala. en.wikipedia.org/wiki/Kalevala32. Lippu in Finnish means both flag and ticket. It‘s the dark elite‘s ticket to escape to another world in case it loses the astral Armageddon. That world is dark, a hell of some sort. It‘s the Kalevala dimension. Kalevala-Karjala-kala-kavala-Kavala. Kala is fish and kavala deceitful in Finnish. Kavala (Καβάλα) is a Greek City. The Kalevala was mostly created from Karelian legends. Finland lost Karelia after WW2. It was a dark sacrifice for an astral Kalevala to be made with it. As we saw earlier, fish were used in a ritual against Fins. There‘s a copy of Kalevala in Kavala. There‘s also a Greek cigarette brand named Karelia, connected to the astral Kalevala. Kalevala is deceitful, because it´s dark but appears as majestic.
|
|
|
Post by talvikki on Apr 16, 2021 21:49:47 GMT 2
Sellainen vuoka voisi olla kätevä. Millä hakusanalla voin etsiä niitä englanniksi?
Olipa siinä paljon tietoa! Eikö "fin" tarkoita jotain myös ruotsiksi, vai muistanko väärin? Voisit myös tutustua Suomen tämän vuoden Eurovision-edustajaan, se on oululainen bändi! Eikö olekin erikoista? Voisikohan Oulussa olla jotain, joka on piilotettu sinne? Sana "oulu" on peräisin saamen kielestä ja tarkoittaa joko tulvivaa vettä tai sohjoa, eli osittain sulanutta lunta. Ruotsiksi Oulu on Uleåborg. Pinokkiosta tuli mieleen video, jonka sattumalta katsoin pari kuukautta sitten. Siinä selitettiin tarinan alkuperä. Kirjailijan mukaan nukke sai surmansa jo aikaisemmin, kun se hirtettiin puuhun. Lopulta haltiatar kai pelasti sen. En muista tässä vaiheessa enempää. Mulla on muuten osittain karjalaiset sukujuuret! Ja meillä on eräs tuttu Oulussa, joka kasvoi Karjalassa, eli on jo vanha. Hän on kuulemma kertonut, kuinka lämpimiä kesät siellä olivat: he pystyivät kasvattamaan tomaatteja ulkona pihalla, mikä on melkein kaikkialla Suomessa mahdotonta. Onko sopimus kaivata sodassa menetettyjä alueita? Monet suomalaiset ikävöivät Karjalaa. Ehkä se ylläpitää sen astraalista kopiota.
|
|