|
Post by Koalani on May 11, 2021 1:48:19 GMT 2
Vai niin. No, tänään tuuli oli taas aiheena, sillä m.m. uusi tuuli -hurrikaanilaite oli rakennettu. Mä luulen tän olevan viimeinen juttu, joka rikottiin. Tuulilaite oli vain osa isompaa autommaattista järjestelmää.
Aleksanteri Suurihan oli sellainen sankari, joka samaistetaan sankariuuteen. Se teki kuitenkin satoja vakavia sopimuksia...
|
|
|
Post by talvikki on May 12, 2021 2:41:02 GMT 2
Joo, hän oli ainakin kuuluisa. Oliko Aleksanteri Suurella yhteyksiä Krimiin, eli tunsiko hän esimerkiksi paikallisia aatelisia? Ike oli Crimean kuningattaren hyvä ystävä. Ike teki tietysti itsekin sopimuksia, hänhän oli soturi ja tappoi monet vihollisensa.
|
|
|
Post by Koalani on May 12, 2021 16:15:29 GMT 2
En tiedä, mutta Aleksanteri Suurihan tunsi hirveän paljon ihmisiä, aatelisia, kuninkaita, jne. Sen vakavimmat sopimukset oli alieneiden avun vatsaanottaminen ja halu "vapauttaa" koko maailma, eikä vain lähettää neffiksiä pois, mikä oli sen sieluntehtävä...
|
|
|
Post by talvikki on May 13, 2021 21:18:18 GMT 2
Vaikuttaa siltä, että he voisivat olla joko sama henkilö (siis Ike ja Aleksanteri suuri) tai Ike hänen parallelinsa tai seuraajansa...Niin paljon samaa heissä on! Krimin ja Ukrainan alueella on ollut kreikkalaisia, jotka perustivat sinne kokonaisia siirtokuntia. Kaupunki nimeltä Odessa on rakennettu entisen kreikkalaisten asutuskeskuksen paikalle. Selvitin nämä netin avulla.
|
|
|
Post by Koalani on May 14, 2021 16:26:33 GMT 2
Vai niin, mut itse asiassa koko maailma oli joskus kreikkalainen, kun El- jumalat matkustivat ympäri paljon. Voi olla, et Ike ja AS oli sama henkilö, tai et Ike oli yksi niitä sieluja, jotka olinsen vartalossa. Me ollaan rikottu peli ja korkeatasoisia entiteettejä ei enää ole.
|
|
|
Post by talvikki on May 15, 2021 7:00:22 GMT 2
Onpas hyvä uutinen! Olen saanut viime viikolla paljon hyökkäyksiä, tai ainakin on ollut sellainen tunne. Ehkä Ike on jokin niistä sieluista, joka halusi enemmän seikkailuja tai saavansa pelastaa koko maailman. Hän nimittäin teki niin tuhotessaan pimeän jumalattaren.
Uusia kysymyksiä: - Onko roolipelien pelaaminen sopimus, jos velhoksi pukeutuminenkin on? Vai riippuuko se siitä, onko kyseessä videopeli vai fyysisessä maailmassa tapahtuva leikki? - Lasketaanko MMORPG-pelit pimeiksi tai vaarallisiksi peleiksi? Niissä esiintyy usein taikuutta sekä ihmisten ja eläinten tappamista. Jälkimmäinen ei ole pääasia, mutta monissa peleissä ainoa keino edetä. - Entä onko pelien, joissa syödään lihaa, pelaaminen sopimus? Tarkoitan esim. ravintolapelejä, joissa tarjotaan lihaa tai kalaa asiakkaille.
|
|
|
Post by Koalani on May 15, 2021 18:21:23 GMT 2
No, jos samaistuu velhon kanssa tai pitää siitä roolista, on. Mun mielestä nekin on sopimuksia.
|
|
|
Post by talvikki on May 17, 2021 3:23:36 GMT 2
Mun täytyy ilmeisesti lopettaa kokonaan sentapaisten pelien pelaaminen, vaikka ne tavallaan kiinnostivatkin...MMORPG-peleissä oli parasta seikkailu, yhteistyö ja muiden pelaajien tapaaminen, ei niinkään se tappaminen. Kaikki niistä noudattavat samaa kaavaa, kuten kerroin. Ehkä tulevaisuudessa keksitään joku vaihtoehto sille. Mulla oli tuttuja ympäri maailmaa niiden pelien ansiosta: iso osa tietysti amerikkalaisia ja muita länsimaalaisia, mutta osa heistä saattoi olla esim. Intiasta, Indonesiasta tai Filippiineiltä! Äiti ja muut läheiset ovat olleet aika ihmeissään!
|
|
|
Post by Koalani on May 17, 2021 18:54:47 GMT 2
No, onhan runsaasti muita harrastuksia ja tapoja tutustua ihmisiin. Mä oon Tandem-nimisellä sovelluksella, jolla vaihdetaan kielten opetusta!
|
|
|
Post by talvikki on May 19, 2021 11:54:04 GMT 2
Totta! Mun käsitöiden kanssa kuluu aikaa ja on paljon uusia tekniikoita (tai oikeastaan käsityötyyppejä), joita haluaisin kokeilla. On olemassa myös yhteisöjä niiden harrastajille. Ulkomailla on kirjontaseuroja, joihin muissa maissa asuvatkin saavat liittyä! Ne järjestävät myös nettikursseja.
Mulla on muuten edelleen huoli sielun menettämisestä...eilenkin ja tänään se on vaivannut mua. Kannattaisiko nytkin vain luottaa Jumalaan ja yrittää olla ajattelematta pelottavia juttuja, vai pitääkö olla oikeasti huolissaan?
|
|
|
Post by Koalani on May 20, 2021 1:41:20 GMT 2
Tietenkin kannattaisi luottaa Jumalaan. Ei ole syytä olla huolissaan.
|
|
|
Post by talvikki on May 21, 2021 7:09:38 GMT 2
Selvä, hyvä. Olen vielä saanut aika paljon hyökkäyksiä ja ehkä juuri siksi olo on ollut epätodellinen. Onko olemassa jotain keinoa, joka auttaisi niihin? Blogissa oli pitkä lista niitä, mutta mikä olisi paras?
|
|
|
Post by Koalani on May 21, 2021 16:44:12 GMT 2
No, mun mielestä sopimusten rikkominen. Ja tietysti karminen puhdistus.
|
|
|
Post by Koalani on May 22, 2021 1:19:09 GMT 2
Myös kodin puhdistus suitsukkeella.
|
|
|
Post by talvikki on May 23, 2021 4:20:22 GMT 2
Kiitos. Otan selvää, onko täällä lähellä suitsukkeita myyviä kauppoja. Minkälainen olisi sopiva, käykö esimerkiksi salvia? Pystytkö tekemään tällä hetkellä karmisia puhdistuksia, vai onko vielä jotain mitä pitää rikkoa? Suostuisin tietysti siihen, mutta äiti on takavarikoinut mun rahat, enkä tiedä milloin saan ne takaisin.
|
|