|
Post by Koalani on May 23, 2021 18:29:21 GMT 2
Kyllä salvia käy, muutkin suitsukkeet käy, paitsi Pyhä Kyprianos-suitsuketta, sillä se on liian voimakasta. Totta kai pystyn, aloitin jo maaliskuussa. Voi, ei, miksi ihmeessä? Onko sillä edes laillinen oikeus siihen?
|
|
|
Post by talvikki on May 25, 2021 15:40:31 GMT 2
En tiedä, onko. Hän pitää pankkikorttia itsellään, ja jos pyydän sitä itselleni, hän vie sen kuitenkin mukanaan takaisin kotiin. Äiti tietysti pelkää mun karkaavan Kreikkaan kortin avulla.
|
|
|
Post by Koalani on May 25, 2021 17:05:49 GMT 2
Ai, semmoista.... Pitäisi ehkä selittää sille, miten asianlaita oli silloin viime vuonna altervapaamurarijutun kanssa ja miksi en voinut vastata sille. On luonnollista, ettei se luota minuun...
|
|
|
Post by talvikki on May 26, 2021 19:22:08 GMT 2
Joo, täytyyhän mun kertoa äidille siitä. Mutta kuten olen sanonutkin, hän ei välttämättä usko. Tässä ei ole kyse susta (ainakaan omasta mielestäni), vaan äidin omista peloista. Hän on pelännyt mun esim. joutuvan siepatuksi tai ryöstetyksi jonkun muun ihmisen toimesta.
|
|
|
Post by Koalani on May 26, 2021 22:39:01 GMT 2
Ai jaa... Miksi juuri siepatuksi?
|
|
|
Post by talvikki on May 28, 2021 8:20:11 GMT 2
Hän on kuullut tai lukenut kauhutarinoita, joissa niin on käynyt. Toisaalta äiti on ollut aina huolehtivainen, eli ehkä hän tulee heti ajatelleeksi kaikista pahimpia skenaarioita.
|
|
|
Post by Koalani on May 28, 2021 14:45:39 GMT 2
Vai niin, mut tämä tilanne ei kuitenkaan voi kestää ikuisesti, jotain on tehtävä.
|
|
|
Post by talvikki on May 29, 2021 0:26:47 GMT 2
Tiedän sen kyllä. Mun täytyy keksiä, miten saan kortin takaisin omaan käyttöön. Onko pohjoiseen jo turvallista palata? Isovanhempani ovat menossa sinne mökilleen, ja jos en voi mennä sinne, joudun pärjäämään ainakin viikon yksin.
|
|
|
Post by Koalani on May 29, 2021 0:57:00 GMT 2
Kyllä, vapaamuurarit ovat jo estetty. Ne tietävät jo, ettei ne oo kuten ennen. Voithan kokeilla, miten olo on siellä sillaikaa kun sun isovanhemmat ovat mökillä ja ellet viihdy voit mennä takaisin niiden kanssa.
|
|
|
Post by talvikki on May 30, 2021 14:07:00 GMT 2
Joo...Kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta. Yritän selvittää omat asiat niin pian kuin mahdollista. Pankkiasioiden hoitamisessa on ollut jälleen ongelmia, rahan nostaminen kortilta ei onnistu. Sieltä tuli myös viesti, jossa varoitettiin huijausyrityksistä. Aika erikoista...
|
|
|
Post by Koalani on May 30, 2021 22:00:06 GMT 2
Niin on, mut sehän oli alienipankki, niillähän on kaikenlaisia koneita, eikä me olla rikottu vielä kaikkia.
|
|
|
Post by talvikki on Jun 1, 2021 4:40:20 GMT 2
Voiko tällainenkin ongelma (eli vaikeus maksaa kortilla) johtua niistä? Mulla on myös yksi psykologilla käymiseen liittyvä lasku, joka pitäisi saada maksettua. En haluaisi joutua vaikeuksiin sen vuoksi...
|
|
|
Post by Koalani on Jun 1, 2021 19:31:30 GMT 2
Kyllä voisi, mutta nyt kaikki alienit ovat valoisia. On kuitenkin edelleen astraalisia koneita, joita me ei olla löydetty ja rikottu. Mä kysyn, onks korttimaksuihin liityvä kone.
|
|
|
Post by talvikki on Jun 2, 2021 14:45:37 GMT 2
Selvä, kiitos! Onko nyt myös turvallista puhua isän kanssa? Hän on yrittänyt soittaa mulle parin päivän ajan. En ole vielä uskaltanut vastata hänelle.
|
|
|
Post by Koalani on Jun 2, 2021 18:39:41 GMT 2
Kyllä vaan!
|
|